Vložení zboží do košíku
Vložení produktu do košíku selhalo
Dornfelder je víno pro ty, kteří mají rádi plné a intenzivní zážitky. Ve Sklepě Na Rožku jsme mu…
skladem
Veltlínské zelené je víno, které vyzařuje svěžest a nekomplikovanou eleganci, přitom si uchovává…
skladem
Mutěnský degustační deníček, to je 36 stran plný zajímavostí o víně a o Mutěnicích. Doporučujeme…
skladem
Rulandské šedé je víno, které nemluví nahlas, ale dlouho zní. U nás ve Sklepě Na Rožku mu dáváme…
skladem
Ryzlink rýnský je víno s duší – starobylá odrůda, která se po staletí vine evropskými vinicemi, aby…
skladem
Chcete si udělat domácí pohodičku s partnerem nebo si užít večírek s kamarády?
Hledáte praktický a hezký dárek pro vaše blízké?
Nahlédněte do e-shopu a vyberte si to pravé pro vás.
Vítejte na našich stránkách věnovaných vinařství Sklep Na Rožku. Najdete zde informace o vinařství, články a nedílnou součástí je i e-shop s možností nákupu našeho kvalitního a lahodného lahvového vína a domácích řemeslných produktů z Mutěnic a jeho okolí.
Jaká byla naše první sezona? Které víno frčelo nejvíc? To vše se dozvíte v tomto článku. Hezký advent!
Jaké novinky jsme si pro vás připravili pro nadcházející druhou sezonu ve Slepě Na Rožku? Nejen to se dozvíte v článku :D
Zde je malé ohlédnutí za červnovým Festivalem Mezi Sklepy v Mutěnicích. Pokud chcete prožít hezký víkend s hudbou a vínem v našem malebném areálu, pak vám tuto akci určitě doporučujeme!
Co všechno se událo v našem vinařství v roce 2023? Jak se nám dařilo a co chystáme dál? To vše si přečtete v novém článku.
Záruka a reklamace
Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím, nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným či nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením.
Reklamaci je možné uplatnit poštou. Náklady na dopravu výrobku k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradíme my. Prosíme, zabalte výrobek řádně a do obalu odpovídajícího povaze zboží, aby při přepravě nedošlo k dalšímu znehodnocení produktu. Vždy je třeba připojit popis vady a kontakt na Vás. Každou reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu a o jejím průběhu bude zákazník vyrozuměn.